Hemen hemen her küçük işletme, serbest çalışan veya diğer birçok kullanım için mükemmel uyum sağlayan Müşteri İlişkileri Yönetimi yazılımı. Modüler Crm Yazılımımız ile ihtiyacınız olan özellikleri modüller halinde alabilirsiniz.
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), işletmelerin müşteri etkileşimlerini ve ilişkilerini yönetmelerine yardımcı olan bir stratejidir
İyi bir CRM sistemi, müşteri memnuniyetini artırırken, işletmenin büyümesine de katkıda bulunur. Doğru CRM seçimi, işletmelerin rekabet avantajı elde etmesine yardımcı olabilir.
Diğer yazılımlar ve araçlarla entegrasyon, iş süreçlerinin daha akıcı hale gelmesine yardımcı olur.
Tekrarlayan görevlerin otomatikleştirilmesi, zaman tasarrufu sağlar ve verimliliği artırır.
Müşteri verilerini analiz ederek, satış trendlerini ve müşteri davranışlarını anlamaya yardımcı olur.
Basit ve anlaşılır bir tasarım, kullanıcıların sistemi kolayca benimsemesini sağlayan kolaylıklar...
Güçlü proje yönetimi özelliğiyle projeleri yönetin ve faturalandırın. Görevlere harcanan masrafları ve zamanı takip edin ve müşterilerinize faturalandırın. Göreve birden fazla personel atama ve atanan proje üyesi tarafından kaydedilen zamanı takip etme yeteneği.
Bir dakika içinde teklif oluşturun. Müşterilerinize gönderin ve kabul etmeyi bekleyin. Müşteri kabul ettikten sonra teklifi otomatik olarak faturaya dönüştürme yeteneği. Müşterileriniz oturum açmadan bile teklifi görüntüleyebilir ve işlem yapabilir.
Görevi birden fazla çalışana atayın, görev takipçileri ekleyin, göreve yorum izni verin, görev ekleri ekleyin.
Görevlerin zaman çizelgenize uyumunu kontrol edin. Performans hesaplamaları yapın. Zengin raporlamalarınızda inceleyin.
Mevcut satışları kesinleştirmek için sözleşme özelliğini kullanın. Bir dakikada PDF belgeleri oluşturun ve yerleşik sözleşme gönderme özelliğiyle müşterilerinize gönderin. Sözleşme süresi sona ermeden önce otomatik hatırlatıcıları kullanın.
Şirketinizin tüm etkinliklerini, fatura son kullanma tarihlerini, sözleşmelerin son kullanma tarihlerini, teklif son kullanma tarihlerini ve görevlerin bitiş tarihlerini net bir şekilde görün. Takviminize ayrıntılı notlar ekleyin. Notları paylaşın. Tüm notlarınızı yedekleyin.
Satış Raporları , Toplam Gelir , Müşteriye göre raporlar, Özel tarih seçici , Potansiyel müşteriler, Dönüşümler, Bilgi tabanı makaleleri (Makalenizin müşteriler için yararlı olup olmadığını takip edin, oylara göre metni iyileştirin) işlerinizi kolaylaştırın.
Şirket etkinliklerini paylaşın, belgeleri yükleyin, çalışanlarla kolay iletişim kurun. çalışanlarla dosya paylaşımı yapın, haberler için yetki verin, etkinlik programı oluşturun ve haber olarak yayınlayın. Haberler için kendi formunuzu ve tarzınızı oluşturun. Aksiyonları takip edin.
Anketler oluşturun ve müşterilerinizi etkileyin. Sorunuzu ekleyin ve şirketinizin üretkenliğini artırın. Anketleri potansiyel müşterilere/müşterilere/personel üyelerine ve manuel olarak oluşturulan posta listelerine gönderme yeteneği.
Yüzlerce mutlu müşterilerimiz arasına katılın. Size özel geliştirme hizmetlerimizle CRM'iniz size özel olsun. Özel bir geliştirme ihtiyacınız varsa aşağıdaki formla bize ulaşın.
Bulut tabanlı Crm ile internete erişebildiğiniz her yerden özgürce çalışın, teklifler oluşturun ve sözleşmeler gönderin. Tüm işlerinizi organize edin ve ekibinize iletin.
Ödeme entegrasyonlarından, sms entegrasyonlarına kadar ihtiyaç duyacağınız bir çok entegrasyon seçeneğimiz mevcuttur. Ayrıca mevcut olmayan entegrasyonlar için size özel geliştirme yapabiliriz.
Her geçen gün aramıza yeni katılan bayilerimizle büyüyoruz. Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için çalışıyoruz.
İhtiyacınız olan her türlü yardım için bize ulaşın. Destek ekibimizle iletişime geçin veya bizimle bağlantı kurun. Size hizmet etmek için buradayız!